Saturday, May 16, 2009

Apa khabar semua?

Sebahagian ahli pemuda akar umbi sedang mendengar ucapan Sdr Ekhsan

Suatu program Majlis Taklimat & Ramah Mesra Pemuda UMNO Bahagian Seremban telah berlangsung pada 15.5.09 di Balairaya Sikamat, Seremban. Antara matlamat program ini adalah untuk memberikan taklimat tentang perjalanan Mesyuarat pemuda-pemuda cawangan dan disamping itu dailog turut diadakan antara Saf kepimpinan peringkat Bahagian dan ahli serta pemimpin akar umbi.

Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian, Sdr Shahrul Ekhsan Osman memberikan ucapan beliau

Dalam ucapan Sdr Ekhsan,Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Seremban , beliau amat berharap melalui program seumpama ini ahli pemuda akar umbi dapat menyuarakan pandangan dan isu yang dihadapi sama ada oleh pemuda sendiri atau masyarakat setempat. Dengan maklumat-maklumat sebegini sesungguhnya dapat membantu kepimpinan Pemuda UMNO Bahagian Seremban sentiasa peka kepada permasalahan atau isu yang membelenggu pemuda dan masyarakat di sekeliling.

Sdr Ekhsan juga turut menambah program sebegini akan dibuat secara berkala dan pada masa akan datang formatnya akan di buat dengan kaedah yang lebih santai bagi membentuk hubungan 2 hala yang lebih efektif dan bebas (free flowing)

Pemimpin Pemuda UMNO Bahagian dan ahli akar umbi menikmati jamuan sambil membincangkan perkara-perkara semasa

3 comments:

Anonymous said...

mcmtulah org mudo. Den tgk bdk2 mudo bwh pemudo baru ni gerek seh dan aktif nampaknya. Way to go org muda. Jgn jd mcm setengah org2 lama yg dah tak releven pd msyrkat.

Anonymous said...

tak do orang lamo takan ado orang mudo do warieh

Anonymous said...

ORANG LAMO MEMANG PERLU TAPI KALAU BANGANG DAN PENIPU MCM SAHAK KETUO BAHAGIAN PONDAN NAK BUEK APO???? MENYOMAK ASYIK MEMOKAK MACAM BAPUK SIAM ASYIK CARI SALAH ORANG YANG TAK SALAH TAPI DIO SELAMO NI SABOTAG PILIHANRAYO 99' DAN 08' LAYAK KO NAK CERITO TONTANG PERJUANGAN BANGSO, PODAH?#@!! SIBANGANG ZAKARIA MENJILAT BALIK SAHAK PASAL TAK ADO KEKUATAN TAPI NAK IDUP KAYUH AJOLAH BIARPUN KASI JILAT SAMO LUDAH SENDIRI. MASO TOK ISA BERGAMUK DGN SAHAK DULU DIOLAH KONON AE HERO KATO MCM-MCM TTG SAHAK TAPI SAYUR YO DIPICIT SAHAK. DIO LAGI 18 KALI LOBIH PENIPU DAN BANGANG DARI SAHAK. HUTANG 2 JUTA DAH BAYAR KA TOK SAHAK OII? KITO TGKLAH PENGABIH CERITO DRAMA KEK SEREMBAN NANTI. SIAPO YANG KONO TIPU DAN MENIPU.HIDUP YB TAPA DAN DATO USOP!!!!!!!!!


ANAK JATI LENGGENG