Saturday, September 19, 2009

SALAM AIDILFITRI,MAAF ZAHIR BATIN


Assalamualaikum wbt dan salam perjuangan kepada semua….

Kehadapan sahabat-sahabat dan rakan-rakan, semoga sihat dan bahagia hendaknya disamping keluarga dan saya doakan agar sentiasa dalam rahmat Allah SWT.

Ramadhan kali ini kian sampai ke penghujung. Hampir sebulan kita telah menunaikan ibadat puasa seperti yang diperintahkan oleh Allah SWT dan saya mendoakan Ramadhan kali ini membawa seribu keberkatan kepada kita semua..Di penghujung Ramadhan yang mulia ini marilah kita sama-sama berdoa agar kita diberikan kekuatan dan semangat untuk meneruskan beban dan tanggungjawab perjuangan kita semua sebagai pemuda.

Mungkin apabila diimbas masih banyak kelemahan yang perlu diperbaiki. Masih banyak perkara yang perlu dilaksanakan. Saya insaf bahawa menatang cabaran kepimpinan muda bukanlah perkara yang mudah. Sebagai insan biasa saya beriltizam dan akan berusaha melakukan yang terbaik.

Mungkin atas kekurangan ini,ada yang merungut dan tidak kurang juga yang mengutuk serta mencerca. Namun saya terima semua ini sebagai asam garam dalam memikul tanggungjawab sebuah kepimpinan.

Dalam kesempatan Aidil Fitri yang kian menjelang ini saya dan keluarga ingin menyusun sepuluh jari memohon kemaafan zahir dan batin dari semua sekiranya ada terkasar bahasa dan tersilap perlakuan yang mungkin menyingung serta mengguris hati semua. Saya turut ingin mengucapkan Salam Aidilfitri buat semua dan semoga sahabat dan rakan semua berbahagia disamping keluarga dan diberkati oleh Allah SWT sentiasa.

AllahuAkbar, AllahhuAkbar, AllahuAkbar wa Lillahilham.

Akhir kalam Salam Perjuangan, Salam 1 Malaysia dan Salam Aidilfitri buat semua…..di mana sahaja anda berada.

0 comments: