Wednesday, December 2, 2009

Program di Mantin Dalam,DUN Nilai

Pada 22-11-2009 yang lalu, Pergerakan Pemuda UMNO Cawangan Mantin Dalam telah mengadakan Perasmian Penambahbaikan Gelanggang Sukan di Kg Mantin Dalam, Nilai, Negeri Sembilan.

Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Sdr Shahrul Ekhsan telah turun padang merasmikan Gelanggang Sepak Takraw Kg Mantin Dalam yang telah dibaikpulih bagi membolehkan para belia beriadah dengan sukan sepak takraw. Dengan pembaikpulihan ini para belia boleh dengan selesa untuk beriadah kerana sebelum ini keadaan gelanggang yang sedia ada dalam keadaan menyedihkan. Gelanggang yang telah dibaikpulih ini turut dilengkapi dengan lampu dan ini membolehkan belia beriadah di waktu malam memandang waktu siang masing-masing mungkin sibuk bekerja.

Sdr Mohd Razif Razaly, Ketua Pergerakan UMNO Cawangan Mantin Dalam merakamkan ucapan terima kasih kepada Menteri Besar Negeri Sembilan yang telah menyalurkan peruntukan pembaikpulihan tersebut juga kepada Sdr Sharul Ekhsan yang telah banyak membantu dalam mendapatkan peruntukan tersebut.

Sebagai pengisian majlis perasmian ini, Sdr Shahrul Ekhsan dan Sdr Rizal (Ketua Cawangan / Ketua JKKK Kg Mantin Dalam ) secara simbolik merasmikan gelanggang tersebut dengan menanam pokok di persekitaran gelanggang.




1 comments:

Anonymous said...

steady kp somban..