Wednesday, December 30, 2009

Utusan Perjuangan!

Utusan Perjuangan

Maklumat telah diterima bahawa esok , 31-12-2009 pada jam 10.00 pagi Angkatan Muda Keadilan (AMK) Negeri Sembilan akan mengadakan demonstrasi di hadapan Wisma UMNO Negeri, Negeri Sembilan. Maklumat diterima kononnya AMK mahu membuat protes dan demonstrasi kepada Pengerusi Perhubungan Negeri atas dakwaan isu pindahan wang melalui Penggurup Wang keluar negeri.

Dakwaan ini sebenarnya tidak ada kena mengena dengan mereka. Tiada siasatan pun di buat oleh pihak berwajib. Nampaknya AMK sengaja mahu menggembar gemburkan cerita rekaan mereka ini. Prinsip mereka" benda yang tak betulpun ,kalau diulang-ulangkan serta sering ditonjolkan akan kelihatan seperti betul". Ini adalah matlamat mereka

Kepada semua ahli pemuda UMNO di Seremban dan di mana sahaja "Ayuh, mari kita bangun dan pertahankan kepimpinan kita" Mari semua hadir ke Wisma UMNO esok! Kita buat benteng yang teguh dari semua cabaran yang mahu menggugat kepimpinan kita!

2 comments:

Batubater said...

Jom turun ramai2 Bro

anak rombau said...

bard rembau tu mamat kecewo dan kaki glamor. poyo cari publisiti murah dan kulu kilir bw laptop mcm yoyo. anjing anwar memang mcm tu la agak ae. kek rombau bukan di apik sgt doh budak yg nak mengurat anak anwar dulu kempunan. den maleh nak bukak cito banyak pasal kwn den sorang ni, buang maso den yo pasal samo yo mcm cinapek dan koling kek perak tu. bangang amek!!!!! buek malu mak bapak dio yo dan org melayu ado mamat poyo mcm dio ni.