Tuesday, August 24, 2010

PROGRAM GOTONG ROYONG & PENGAGIHAN BUBUR LAMBUK DI DUN NILAI PADA 21/08/2010 BERSAMA YB TUAN MUSTAFA B. HJ SALIM


YB Mustafa Salim sedang mengagihkan sumbangan bubur lambuk kepada
warga NMasjid Mantin serta laluan
jalan lama KL-Seremban





Dah lama hidup ke mamat ni tgh2 jalan?


Sebahagian warga Pergerakan Pemuda UMNO Seremban bergambar bersama
YB Mustafa serta Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Jempol
dan Jelebu (saudara Nizam dan Cikgu Radzi)yang berkesempatan hadir sama
memeriahkan program bubur lambuk di Nilai.





Pada 21/8/2010 bertempat di Bazar Ramadan Mantin dan di hadapan Balai Polis Mantin Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Seremban bersama2 dengan Pemuda UMNO DUN Nilai telah mengadakan program fasa ke 2 gotong royong serta pengagihan bubur lambuk yang di sempurnakan oleh Yang Berhormat Tuan Mustafa bin Salim ADUN Lenggeng.

Pengagihan bubur lambuk bermula pada jam 5 petang yang telah dimasak oleh ahli2 Pergerakan Pemuda secara bersama sejak dari pukul 10 pagi lagi . Sebanyak 2000 peket bubur lambuk telah di agihkan kepada penduduk sekitar Mantin dan juga pada penguna jalan raya di Jalan Lama Seremban-KL bagi juadah berbuka puasa. Aktiviti pengagihan bubur lambuk seterusnya akan di laksanakan pula bagi kawasan DUN Sikamat Pada 28/8/2010 di Taman Paroi Jaya berdekatan dengan Bazar Ramdan yg juga akan bermula pada jam 5 petang. Kepada rakan2 Pemuda UMNO Bhg Seremban dijemput hadir bersama2 pada hari tersebut.

Marilah sama-sama beramal sambil bersedekah bagi merapatkan siraturrahim sesama kita khususnya serta badan2 NGO dan masyarakat sekitar amnya.

Salam

1 comments:

Anonymous said...

keep on rolling KP Seremban..