Sunday, August 16, 2009

Program gotong royong Pemuda UMNO Kg Dusun Nyior

Kelihatan Ketua Pemuda Sdr Mohd Zaire (4 dari kiri),Ketua Belia Sdr Roshidi (kiri sekali) bergambar bersama penduduk kampung Kg Dusun Nyior


Suatu program gotong royong yang dianjurkan secara bersama oleh Pergerakan Pemuda UMNO Cawangan Kg Dusun Nyior, Persatuan Belia Kg Dusun Nyior dan penduduk Kg Dusun Nyior membersihkan tanah perkuburan di Kg Dusun Nyior, Ampangan, Seremban telah di adakan pada 16-08-2009.

Program gotong royong terebut terhasil dari muafakat bersama dan dilaksanakan bersama sempena menyambut bulan Ramadhan yang bakal menjelang.Program gotong royong tersebut bermula jam 8.00 pagi dan berakhir jam 12.00 tghari. Gotong-royong tersebut melibatkan kerja-kerja menebas lalang dan rumput rumpai dan membersihkan daun-daun kering di persekitaran tanah perkuburan tersebut.

Menurut Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Cawangan Dusun Nyior Sdr Mohd Zaire bin Abdul Razak (41 tahun) program yang di adakan ini selain dari melakukan kerja amal, ianya dapat mengeratkan lagi persefahaman dan perhubungan antara penduduk kampung , belia dan pemuda UMNO sendiri. Beliau berharap program seumpama ini dapat dilaksanakan lagi di masa-masa yang akan datang.

1 comments:

Anonymous said...

tahniah buat ajk bhg di dusun nyior. Teruskan usaha, jgn pedulik apa org cakap. walaupun org lain akan cuba claim buek kojo.
Tahniah